Friday, May 26, 2017

Menjelmanya Ramadhan

bismillahirahmanirrahim

pejam celik pejam celik dah nak puasa. aku berdebar. berdebar tak tahu kenapa. rasa teruja mungkin? alhamdulillah الله temukan juga aku dengan bulan yang mulia ni. semoga juga aku masih diberi peluang olehNya untuk mengerjakan sampai ke penghujung ramadhan. terfikir juga, tahun ni berpeluang jumpa malam lailatul qadar atau tidak. berdebar tahu! tak pernah rasa macam ni. selalunya relax je. cait!


jadi kawan-kawan, sahabat-sahabat, kenalan. selamat menjalani ibadah puasa. yakin lah ibadah yang kita jalankan ini diterima الله

MyLittleNote:: i'll update my next hiking activities before ramadhan karem. jya ne!

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

3 comments:

  1. Salam romadon akak, smoga romadon thun ni lbih baik dri sblumnya :-D

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...