Saturday, January 12, 2019

New Year New Post

Bismillahirrahmanirrahim

salam sejahtera salam bahagia salam dunia. sebelum aku teruskan sesi ucapan new year ni. maaf la blog bersepah sikit. blog disyaki mengalami penyakit yang dikesan sebagai dangerous website. Ya Allah...... virus apa yang datang dekat blog aku ni T.T sedih dia tu bukan dibuat-buat. ke dia bagi amaran suruh design web baru? gosh! I have been using this template since 2011 sampai sekarang. tu yang sayang aku nak tukar. kalau tukar pun aku dah lama tak main coding-coding ni. sejak jadi budak designer main dengan pencil ni ilmu coding acah budak sains komputer dah bersepai hilang entah ke mana. HAHA. 

semoga cuti semester bakal menjelma ni aku akan design balik tema template yang baru dan belajar balik dengan coding pada era baru ini. new year well must be new design in my blog maybe (?) actually ada banyak cerita nak story. sumpah banyak! tapi tu lah.. ehemm. zaman sekarang vlogger dah up balik. orang dah tak main dah blogger blogger. noob~~ well, aku lebih suka dalam bentuk penulisan dari bercakap dan tunjuk muka even sekarang ni pun aku nak belajar edit video guna adobe premier. belajar buat video sesaja jee. sebab suka kan. muehehe!

well guys. happy new year even sekarang dah 12 januari. have a blast year! saranghaeyo! 

MyLittleNote:: exam saya tak habis lagi geng. sempat dia update blog. hahaha. jya mata ne!

3 comments:

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.