Friday, March 25, 2011

Happy Birthday!!!!


happy birthday kepada anak buahku yang kini berumur satu tahun......
cepatnya dia membesar....
dah lah aku selalu asyik marah2 dia....
sampai menangis aku buli.....
garang betul makcik dia ni.....
huhuhu.....
well,, untuk kebaikan dia juga....
supaya jangan jadi budak yang keras kepala...
aku nak dia jadi anak yang soleh dan taat pada ALLAH dan ibu ayahnya....

tulah cara aku nak didik budak....
didik budak besar macam aku ni memang aku tak pandai.....
sebab dia orang da keras kepala sejak kecil lagi....
aku selalu ajar budak kecil....
bak kata pepatah....
meluntur buluh biarlah dari rebungnya.....

-created by-
Hanamiko Sakura....
status: happy mood....

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

0 comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...