Sunday, April 24, 2011

ce cete....

hehe, ada orang jealous dengan blog aku lah....hehehe....orang tu adalah....
bila aku tenung aku punya blog yang penuh dengan gambar twilight, aku rasa malu pulak, tak tahu kenapa??? agaknya sebab aku tak berapa pandai speaking or sekarang aku dah tak minat twilight lagi??? kadang2 aku malu untuk berkongsi minat dengan orang lain....sebabnya aku akan berangan dengan minat aku tu......hehehe terkantoi pulak......hurm....entahlah,, aku kadang2 terfikir juga yang aku teringin nak belajar kat oversea,, gara2 terjebak dengan cerita twilight lah ni....tapi siapalah diriku ini,,, hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong.....ada hati nak belajar kat oversea......lagi pun my lovely mother pun tak bagi belajar kat luar negara......sebabnya,, ibu aku cakap orang yang belajar kat luar negara ni orangnya nanti jadi sombong,,, yeke?? aku rasa tak....sebab orang mencari ilmu kerana ALLAH S.W.T,,,, right??? sebab utama aku nak belajar dekat oversea pun sebab nak cari ilmu.....dan aku nak belajar berada ditempat orang....tak adalah terperuk kat bawah tempurung.....well,,,,apa pun.....do the best....^______^


jeng3, siapa pulak minah ni????hehehe....




Aku rasa aku tak boleh menjadi orang yang matang…..dan aku juga rasa yang aku tidak boleh menjadi orang Bandar sebab aku tidak biasa dengan suasananya, penduduknya atau masyarakatnya…..kalau di pekan memang aku biasa sebab aku berasal dari kampung…..so, the moral of story…..how could I want to continue my studies? I mean, university is also at city. When meet the people, I could be nervous. Wah speaking Nampak…..hehehe…..hurm…that my problems. Tapi bila aku di pekan, tak rasa nervous pulak….heis aku ni….agaknya aku memang dah ditetapkan menjadi countrywomen forever and ever…...





-created by-
Hanamiko Sakura
mood : entah, nak kata happy macam tak happy, nak kata tak happy macam happy....so the conclusion is my mood was in the middle....fullstop....

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.