Friday, April 15, 2011

Kisahku yang agak happy....^_^

haha...rindu giler dengan blog aku....rasanya dah lama tak update.....maklumlah....sibuk memanjang....well, orang terpenting lah katakan....hahaha.....sekarang aku nak cerita bahawasanya aku dah jatuh hati dengan twilight.....wahhh....giler2 jatuh hati dengan movie twilight.....lagi2 dengan wataknya, Edward Cullen.....so handsome......ye, aku tahu bahawasanya aku dah ketinggalan zaman.....twilight tu sebenarnya dah lama dah......aku pun perasan....tapi aku rasa bosan pulak dengan cerita tu.....well, masa tu aku tengah giler dengan cerita harry potter.....so aku tak layan twilight......tapi bila 2 hari yang lepas, after i'm watching that movie......wow, terus jatuh cinta....aku sebenarnya tak tahu yang cerita twilight tu fasal vampire, kalau aku tahu, dah lama aku tengok.....aku fikir, cerita twilight tu cerita magic je......macam serigala jadian......rupa2nya tidak......huhu.....aku memang pantang kalau cerita tu mengesahkan percintaan vampire dengan manusia.....lagi2 kalau vampire tu lelaki.......a male vampire kan cool.....romantik.........so sweet....i like it......selepas aku cari maklumat fasal hero twilight.....rupa2nya dia ada juga berlakon dalam filem harry potter,,,opsss.....tak tau pulak......aku belum tengok cerita harry potter and the goblet of fire.....hahahaha......terkejut besar bila dapat tahu yang heroin twilight sama birthday dengan ku.....hahahaha







petang tadi aku ada training volleyball.....best....dapat jersi baru....siap ada nama aku sekali....huhuhu.....esok hari isnin aku ada tournament volleyball.....hope menang.....hehehehe.....

-created by-
Hanamiko Sakura
mood-happy sebab fasal movie twilight^_^

1 comment:

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.