Tuesday, December 4, 2012

Sebulan Menghilang

hola! cik Hanamiko Sakura sudah kembali. dapat ku rasakan aura pecahan rekod untuk tidak menghapdet belog selama sebulan. huwahaha! *clap clap* ekceli, banyak sebenarnya aku nak bebel dekat sini. kenapa aku menghilang? kemanakah gerangan tuan hamba cik Hanamiko Sakura? eh eh eh.. banyak soalan pulak. tanpa membuang masa, waktu dan karen. ingin aku umumkan bahawasanya aku sekarang dalam status dah sambung study. alhamdulillah~ berkat doa kalian yang tidak putus-putus tanpa menjemukan. akhirnya aku tercampak ke UiTM Seri Iskandar Perak. siapa orang Perak di sini? meh datang jenguk aku. hahaha! (merepek jap) 

cer tanya budak-budak yang dah pernah study dekat UiTM ni
minggu apakah ini. hahaha!

pfft~ adakah aku akan aktif berbeloging selepas ini?
insyaAllah. kalau tenet di kolej ini laju mengalahkan kepantasan Dato' Lee Chong Wei bermain badminton. eh! hahaha!

lagi satu, banyak sebenarnya nak story mory lory ni.. tapi nanti la ye.. wakakaka!

MyLittleNote :: hari ni hari konvo Zaki. tahniah buat beliau ^^

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

8 comments:

  1. eh2.. sy org perak!! cuma jauh lah sri iskandar tuh.. selamat sambung study ei

    ReplyDelete
  2. Tahniah! Amik course apa dik?
    Study sungguh2 tau..bg dean list selalu. ^_^

    ReplyDelete
  3. tahniah dear. :)
    belajar sungguh2 na. :D

    ReplyDelete
  4. agagaga......cik hanamiko dah masuk U..? apepun, sebagai kwn, teman, dan shbat yang bahek hati kan...aku doa biar ALLAH permudahkan semua urusan cik miko ye? ok...selamat menjalani kehidupan budak U ><

    ReplyDelete
  5. update dikala ada mood erk!tak pe yg penting happy..hehehe

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...