Monday, September 4, 2017

I need a help!!!

bismillahirrahmanirrahim


memandangkan entri kali ni aku nak minta tolong, kepada sesiapa yang baca entri ini. tak tahu la lepas dapat penyelesainya nak delete atau pun tidak. haha 😅

korang ada masalah tak nak singgah ke blog picisan saya ini? seperti macam mem-blocking sesuatu yang membahayakan? kenapa ya blog saya ini seakan-akan ingin menimbulkan sesuatu virus yang saya tidak ketahui. saya cuba clean kan segala sidebar saya. tetap berlaku juga. macam mana ni? 😭😭😭  ã… ã…  ada sesiapa boleh tolong tak? pleaseeeee~ jebal~  takkan saya nak kena reset balik blog? dah la saya ni lupa teruk tentang coding2 ni. maklum lah, main coding zaman spm. zaman templet blog yang lama. haha. tu pun rujuk blog tutorial edit blog. entah kemana la blog itu pergi nak buat rujukan. 

MyLittleNote:: banyak benda nak kena story mory ni. kan cerita saya ni seronok (?) 😋 😆

5 comments:

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.