Monday, February 20, 2017

Graduation Day! UiTM ke 85

bismillahirrahmanirrahim

setelah sekian kalinya, aku tiba-tiba nak buat entry basi tentang konvo ku yang telah berlansung ada tahun lepas bulan sebelas.

alhamdulillah.
setahun juga aku nak tunggu naik pentas ni. impian jadi kenyataan. jikalau dulu aku dapat tengok adik-beradik ku yang lain naik pentas untuk menerima penganugerahan diploma atau degree. dan kali ini giliran aku. terharu. ya aku terharu sampai tak terkata. rasa seronok!


good bye UiTM
nanti kita jumpa lagi.
MyLittleNote:: tengok! jarang update. entry pun pendek. hahaha. jya mata!

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

5 comments:

  1. wah, tahniah kak dah graduate! :) sy pun teringin nak pakai baju macam tu suatu hari nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, terima kasih! jangan la berakak. entah2 kita sebaya. hehe

      Delete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...