Wednesday, January 2, 2013

Rezeki Awal Tahun or Jadi Zombie ?

tahun baru ini bikin aku tiba-tiba nak hapdet belog. oh! rajinnya. :b *semangat* dan malam ni dengan paksanya aku terpaksa berapa banyak paksa aku kena stay up berjaga macam zombie buat assignment. keesokan hari pada waktu pagi muka sudah jadi panda. tak ape. DEMI ILMU pahala itu datang mencurah-curah. DEMI ILMU, aku jalan nak pergi kelas tiba-tiba eksiden mati. mati bukan sebarang mati. mati itu mati tahap tinggi iaitu MATI SYAHID. dan DEMI ILMU juga, semua makhluk ciptaan Allah SWT di langit dan di bumi termasuk para malaikat akan mendoakan anda, aku, dan semua khalifah di bumi ini yang menuntut ilmu. Ya Allah, betapa beruntungnya siapa-siapa yang menuntut ilmu ni. so, dengan ini. aku tak boleh lah nak merungut pasal assignment ini yang berlambak-lambak. (sumpah rindu sekolah!! dengan tiba-tiba)

err.
aku nak cerita pasal benda lain sebenarnya.

fuhh~ malam ni rezeki aku berlimpah ruah. dan hari ni ada pasar malam dalam kampus ni. yang paling semangat adalah aku. kerana waktu tu aku laperr banget!! < kononnya nak cakap kuat makan.. hoho. punya beli macam-macam siap simpan makanan untuk dimakan waktu genting iaitu waktu tengah malam. pernah kah anda menahan kesakitan perut akibat kelapar di tengah malam? kalau setuju, angguk. (tak suruh loike pun :b) bagi sesiapa yang stay up lerr =.=' lepas tu, classmate datang bilik bawa kuih apa ni.. nanti aku tempek.  :b hehe. krukk krukk < garu kepala yang tak gatal. masa kat pasar tadi nampak kuih ni teringin juga nak beli. tapi sebab dah borong makanan banyaknya ya ampun. niat pun terkubur. aleh-aleh classmate datang dia bawa kuih tu. alhamdulillah. rezeki. banyak pulak tu dia bagi. arigatou ne! :D

ni hah, kuih yang aku tau namanya. tapi aku dah minta share dengan roommate. diorang hanya senyum je. err, malu kah cik adek maness :b akhirnya aku tak habis. cis!! nak simpan kat mana ni?? *pening*

assignment aku yang nanhado. kerja ni lah yang aku terpaksa buat banyak kali. cis!! hoho
(lettering)

akhir sekali. peneman dikala aku nak stay up malam. tapi tidak membantu, malah mengantukkan aku. waduhh!! (cawan comot. choyy!)

[tak ada gambar sebab malas nak tangkap dan uplod]
bege bakar. kononnya kempunan nak makan bege bakar. bege bakar lah satu-satunya homemade :D tapi aku teringin nak telan bege bakar Abang Burn di seksyen 7 Shah Alam. perghh!! 

hasilnya, gambar yang aku uplod semua pecah. *mencik!!* oh, guna kamera henpon berkuasa 2MP

MyLittleNote :: tidak!! aku tidak dapat mengawal kekantukan.. nak tidur dulu ye.. jya ne! zzzZZZZ

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

9 comments:

  1. hahahh..kalau x salah nama kuih tu kuih cakoi.. :D hepi dua puluh satu tiga! 2013 have a beautiful life tau! :))

    ReplyDelete
  2. both can be good. hehe

    btw. what kind of assignment did u have to done..?

    ReplyDelete
  3. selalu je lapar waktu malam. =_=

    sudahnya magie jadi mangsa. hehee

    ReplyDelete
  4. kuih tu sy panggil cakoi tak pun kocok. dah macam manrai di kocok-kocok pulakkan..

    ingat kan ada gambar makanan banyak tadi

    paham perasaan lapar di tengah malam..

    ReplyDelete
  5. mlam buat assignemnt reramai tu cm malam raya ah . meriah . haha

    ReplyDelete
  6. mlam buat assignemnt reramai tu cm malam raya ah . meriah . haha

    ReplyDelete
  7. hamboi makan dok ajak. Setuju pasal ilmu yang akak cerita perenggan pertama tu, hehe ^^

    ReplyDelete
  8. nak stay up ni memang penuh cabaran -,- katil tu melambai keterlampauan suruh tdo. ahaha

    ReplyDelete
  9. sedap makan cakoi panas2. pastu ada lak kopi panas.perghhh...

    ps : lama betul tak singgah sini.heheh

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...