Wednesday, January 16, 2013

Romantic

google

romantik.
aku bukan seorang yang romantik.
apatah lagi berjiwang-jiwang karang.
ewah!
seriyes ni.
aku tak tipu!

tapi, kenapa aku nak buat entri pasal romantik ni?
hurm. *batuk*

ekceli. projek aku kali ni bertajuk theme and space. sebagai bakal interior designer, aku harus melakukannya dengan sempurna.

tapi masalahnya.
lecture aku suruh menjiwai dunia romantik ni.
dan kenapalah group aku dapat tema romantik.
dan masalahnya.
lecture aku siap cakap "tak pernah berchenta ke?"
dush!
batu terjatuh atas kepala dan bahu.
oh no!
berchenta-chenta seperti ini tidak pernah aku alami.
err, dulu lah *krukk krukk... garu kepala*
tapi sekarang tak ye.
sumpah tak tipu.
sebab sekarang ni aku dah betul-betul jatuh chenta denganNya. :D

oh!
pasal benda alah tu.
aisemen~
aku dah garu kepala.
geli meremang seluruh tubuh.

sekarang ni aku tengah fikirkan tentang honeymoon suite.
*buat muka malas =.=*

MyLittleNote :: gambatte ne to me!!

 

6 comments:

  1. Sng je..pi tanya org2 yg nak kawin atau baru kawin..:)

    ReplyDelete
  2. seronoknya kalu dpt duk kt tmpt dlm gmbr tu...:)

    ReplyDelete
  3. eihaha good luck with that. google mungkin mmbntu menjana idea anda. amboi, menjana ayat tu XD

    ReplyDelete
  4. napelah lecturer kena tanya macam tu...? dia patut tahu skarang ni dah makin popular ya trend bercinta selepas kawin..huhuhu..

    awak cuba tgk movie art banyak2. mesti dapat idea nanti.

    good luck!

    ReplyDelete
  5. kena berangan untuk masa depan lah tuh.. bayangkan awak nanti kan nak macam mana.. eh2

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.