Friday, November 18, 2011

Gokusen / ごくせん

sedang enak menonton j-drama gokusen.. ceritanya memang lawak.. gokusen mengesahkan seorang guru yang bercita2 tinggi nak jadi guru yang cemerlang.. tapi dia mempunyai rahsia.. merupakan generasi yang ke-4 dalam kumpulan gangster..(agaknya lah kot.. tak pastilah..) dia sanggup melindungi anak muridnya yang perangai macam gangster.. dia juga seorang guru yang agak pelik sedikit.. maklumlah.. dia tu pun perangai macam gangster.. tapi terpaksa bersopan santun untuk melindungi rahsianya..

cerita ni pun dah lama.. ditayangkan pada tahun 2002.. masa tu ana baru darjah 2.. hehe.. kepada sesiapa yang tahu cerita ni.. meh lah kita kongsi2.. haha

ana suka hero dia.. Sawada-kun..^_^



Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

3 comments:

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...