Friday, October 7, 2011

2 in 1

kisah 1


percaya tak? ana jadi pekerja black canyon.. hehe. jadi pekerja tak sampai satu minit.. masa nak tutup kedai, pekerja2 kakcik bagi macam2 kat ana.. ais-krim lah, tembikai lah.. macam2.. lepas makan kakcik suruh basuh.. hahaha.. kerja basuh pinggan je.. kalau lebih kena bayar gaji lah...

kisah 2



siapa suka mat luthfi angkat tangan??
saya!!

siapa mat luthfi??
dia Vlogger,, nak tahu KLIK SINI tak pun KLIK SINI
nak tengok videonya pun ada..

mat luthfi vlogger,, ana blogger..
ramai peminat dia.. kalau jadi vlogger memang ramai peminat ek? kalau blogger.. haha,, ana rasa sorang pun tak hingin jadi peminat ana..(ceh!ana perasan lagi)

"ali tersenyum bila nampak suzy,
senyum sampai nampak gigi,
kalau nanti ana tak busy,
boleh ana undate lagi."


Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

2 comments:

  1. Ewah siap berpantun...I likeee

    ReplyDelete
  2. i dh lama dh follow video2 dia ni.. kelakar je..

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...