Thursday, January 19, 2012

~Aurat Wanita~


jom sama2 kita menghayati islam dengan lebih kool, gempaq, dan osem...



MyNote : berblogging di rumah nenek + atok... atok dah membebel sebab aku tak layan sepupu... malas lah... dia sombong banget... aku pulak yang salah... aztagfirullah al azim... tak baik cakap macam tu... ish..ish..


Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

5 comments:

  1. ish ish,sedih sepupu tuh..:))HAHA

    ReplyDelete
  2. kenapa tak nak layan sepupu hehe biasanya kalau jumpa sepupu mmg ada je benda nak borak...

    ReplyDelete
  3. cik beah memang osem....

    lawak betul video dia tu...

    kah kah...

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...