Tuesday, January 17, 2012

~Tomodachi till Jannah~


salam rindu... dah lama kan aku tak update blog... sebab... sebab... sebab... HAHA abaikan ^^
hujung minggu lepas aku mengikuti satu program yang bernama KEM KEMBARA REMAJA
jadi itu bukan alasan besar kenapa aku tak update blog... adalah ^^ uweks... gediknya...
kem tu memang osem... tak dapat digambarkan dengan daya imaginasi... hahaha... merepek sudah
okey lah... pengalaman kem tu akan aku story mory okey



dan semalam aku lepak dengan kawan2 dan tak lama lagi akan menjadi satu usrah(bulatan gembira yang osem)
so, aku ada jugak tengok video pasal tentang agama... memang osem... itu video dalam satu pertandingan... tak ingatlah tajuk pertandingan tu.... 

satu video yang mengaitkan persahabat...
selalu orang cakap BEST FRIENDS FOREVER...
tapi bagi aku BEST FRIEND TILL JANNAH..
macam tajuk entry...
tajuknya gempak sikit tau...
japan + english + arab
hihihi

MyNote : da baibai... aku nak bla... sebab online dekat kedai kek ala2 ciber cafe....

2 comments:

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.