Monday, January 30, 2012

~Karnival Karangkraf 2012~

28 Januari, ibu, kakak, si budak kecik, kakchik, aku dan blogger Nur_Sakinah berjalan2 menerjah turun padang  ke Shah Alam sek. 15 semata2 nak pergi karnival karangkraf... memandangkan aku ni gila buku yang teramat sangat... fuhh!!! tu pun tak puas... nasib baik ada abang ipar yang baik hati menyuruh kakak membawa aku ke karnival ni... kalau tak,, jangan harap dapat pergi... kat sana pun, aku sempat terpikir... "macam mana ek, kehidupan aku bila masuk universiti??" aku ni bukan jenis orang yang suka hidup dalam masyarakat yang pelbagai perangai... kut2 tak pasal2 aku kutuk orang2 yang aku jumpa... astagfirullah al azim... takut aku... tup2 bila aku jumpa orang pelik macam orang suka berpenampilan macam Laddy Gaga,, aku rasa macam nak lari... menyorok kat belakang ibu kalau aku berjalan dengan ibu... ngeee... rasa takut menerpa ke minda... cehh!



memang tak puas gila! tapi si budak kecik pula buat hal... manyak susah woo kalau bawak budak kecik... dan ibu pula nak pergi kenduri malamnya... dan kakak memang tak suka orang ramai2 ni... urm... sedih sangat... nak nanges (T.T) sampai sana lepas asar nak masuk waktu magrib... pergi booth penulis novel... sorang pun tarak... haiya... pergi time petang menjelma dan sekejap lagi bertukar ke malam... huhuhu... sedih je... betul juga cakap kakchik... pergi sorang2 lagi best... tak tahu pula malamnya ada konsert... dan tak tahu pulak ada artis... sempat la juga jumpa Fizo & Nabil... blogger Nur_Sakinah cakap,, tengok je... hah! then aku tengok je... tak payah nak batak2... mereka pun manusia biasa... yang jadi luar biasa sebab mereka terkenal... and bakat mereka... so, bakat melukis aku?? ada orang kisah... tak ada pun... hihi... by the way... cakap pasal artis2 ni... hari tu dekat rumah jiran ada shooting... jiran jauh je... lain lah jiran sebelah rumah... huhuhu... dan aku tak tahu siapa artis yang terlibat...

MyLittleNote : tak sempat nak tangkap gambar... kesuntukan masa sebab kakak hasut ibu suruh balik sebab orang akan menjadi ramai sebelum konsert... before balik,, sempat aku menjengah tengok sekejap dekat pentas utama... aku tak tau artis siapa... semua orang dah "wuuuu wuuu..." nampak artis... dan aku hanya menghabiskan masa dekat booth jualan buku... tapi aku tetibe semangat nak join group pts sebab nak kembangkan bakat lukisan aku... tak ada lah aku curah bakat aku dekat kertas exam... haha... kantoi...


4 comments:

  1. borong novel x???
    ai baca ader nover semurah rm3-rm8
    nangesss jelezzz

    ReplyDelete
  2. wahh part novel mmg best !! dh lama sgt tinggal novel ni.. al maklum la kt japan ni mna nk korek novel melayu kan.. huaa

    haa ! try la join !! bakat tu jgn disimpan.. mna tau ade rezeki leh jd novelis.. :)

    ReplyDelete
  3. memang best kalau dapat borong novel banyak2....

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.