Saturday, May 14, 2011

Design blog baharu tau n_n

hari ni aku asyik memghadap depan laptop sebab nak change design blog aku......lihat,,,blog aku sudah ada bubble.....cantikkan....tapi warna hijau,,,nak warna purple....my favorite color...tapi tak boleh....itu pun aku belajar dari blog orang lain.....terima kasih^__^

dan aku terpaksa change blog tu pun sebab bubble warna gelap.....tak nampak.....so tukar warna cerah sikit.....sekarang ni pun aku sedang berusaha hendak menaik tarafkan lagi aku punya blog.....minta tunjuk ajar...sebab saya orang baharu disini......

bila geledah,,scan,,,cari,,,,discover,,,banyak ragam dekat blog ni....banyak udang banyak ragamnya, banyak orang banyak ragamnya....wah,,sudah bermain pepatah melayu...ceh^_^baru ku tahu suasananya di blog ini......ada yang best,,,ada yang????blur??? pun ada...hehehe....

******

kepada pembaca2 yang sempat menyinggah ke blog saya ni,,,terima kasih^_^....kalau rajin sila lah jadi penatap blog setia saya yang tidak berapa cantik seperti anda semua.....lagi bagus jadi FOLLOWERS saya^_^......

post saya kali ini(selepas bertanda*) nak berinteraksi dengan anda sebelum saya berinteraksi seorang diri.....macam orang gila...hehehe

hidup saya tidak lah seceria hidup anda,,,hidup saya biasa2 saja....tapi hobi saya suka mengetahui tentang hidup orang lain tanpa ada gambaran.....contoh macam novel,,,novel tu tak real...nak yang real....mengikuti blog ini.....kalau baca kisah hidup orang lain ada gambaran tak best,,,,sebab tak boleh nak bayangkan.....bayangan sendiri lagi seronok....hehehe...banyak betul saya mengomel pada post kali ini......sudah lah,,,,kepada semua yang menyinggah ni,,,tahun ni saya SPM,,doakan saya^_^....ikuti kisah saya seterusnya...

-created by-
Hanamiko Sakura
mood : happy sebab dapat berjumpa dengan kamu semua di alam maya^_^

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.