Wednesday, May 18, 2011

Mid Year Exam 2011

esok aku ada exam additional mathematics...huh!!!malas betul nak belajar...actually aku memang tak suka sangat dengan mathematics ni...berjaya dalam mathematics ni pun sebab aku suka fikir,,kalau malas, jangan harap aku nak buat latihan mathematics...buku pun aku tak sentuh...no way!!! banyak sangat nombor,,banyak sangat formula nak di hafal...setakat formula di bagi tapi tak tahu guna kaedahnya tak guna...hurm..nak kata menyesal aku ambil add mate nanti tak fasal2 kena marah...tak patut betul...tu lah dulu nak sangat ambil add mate sebab takut sangat tak dapat masuk universiti...dan yang paling teruk, ikut cakap kawan...tapi apa pun terpaksa lah berjuang...entah2 dengan kuasa ALLAH S.W.T aku dapat jadi seorang doktor yang aku idam-idamkan selama ini??? why not...^-^

-created by-
Hanamiko Sakura
mood : lalalalala lightless...lagu b2st...hehehe

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.