Friday, May 20, 2011

Just guess, who be my friend?

nak tahu tak, siapa jadi kawan aku. hahaha, siapalah yang malang tu? hehehe, jangan jealous kalau aku katakan Gavin Stenhouse jadi kawan aku.
alkisahnya...
aku try bagi message pada jejaka cute ni. tak sangka dia approve friend di facebook, siap balas message aku lagi. SEMALAM pukul 5.23am, pagi2 buta sudah replay message aku. terharunya bila dia ceritakan kisah tentang cerita Merong Mahawangsa. dia kata bulan 5 ni cerita tu sudah berada di UK dalam bentuk DVD. selepas tu dia kata, dia tak sabar nak menunjukkan kepada keluarganya. nice right?? he told me everything. memang gila2 terharu. selepas je aku baca message tu. aku tak tahu nak cakap apa sebab aku rasa begitu malu sekali kerana aku berhubung dengan pelakon utama Hikayat Merong Mahawangsa. Prince Rome. arkh!!!aku menjerit, terkinja-kinja macam orang gila. HAHAHAHA...dan aku pasti yang itu memang dia sebab dia mengakui dia adalah Gavin, siap suruh aku berhati-hati lagi. Cewah..hai, tak tahu nak cakap apa lagi. dan hari ini, aku cerita pada rakan sekelasku, kebanyakan budak tak percaya. yang lebih aku tak percaya dan terharu, dia langsung tak replay balik wall post orang lain. Thank you Gavin^_^

-created by-
Hanamiko Sakura
mood : Ya ALLAH, gembira tak terkata. Terima Kasih Ya ALLAH...hamba bersyukur kerana memberikan sedikit kegembiraan yang tidak terkata nilainya.

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.