Thursday, May 26, 2011

I have new blog..follow now ^_^

aku dah geram sangat dengan anak buah aku tu yang berumur setahun 3 bulan. asyik buat aku marah je. sakit hati betul. ibu dengan bapa aku pergi surau. aku sorang2 di rumah ni. mak bapak budak kecik ini belum balik lagi. sakit hati betul. jadi, di sebab kan aku dah geram sangat dengan budak kecil ni, aku tergesa-gesa nak update blog ni. JENG! ada problem dengan account aku ni. aku guna yahoo account. so, yang google account tu memang aku dah lama buat blog. tapi tak aktif. jadi aku ada 2 blog dalam 2 email. singgah2 lah ke blog baharu saya tu. hanisah94.blogspot.com

-created by-
Hanamiko Sakura
mood : tension!!!!

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.