Tuesday, June 12, 2012

MingMing...


yes! aku tau kucing ni comel. comel macam tuannya =P (masuk bakul angkat sendiri daa~) ini kucing namanya MingMing. kucing yang lain selain Bundle. boleh la banyaknya kucing dekat rumah aku. nanti aku perkenalkan satu2 ek. hehehe

MyLittleNote :: tak ada menda nak post. lepas ni nak baca novel fiksyen 302 karya RAM. jyaa!

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

15 comments:

  1. comei =)
    sy dh follow awk..follow sy blk leh ek =) tq
    http://nlylyn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wahhhhh comeyyyyyyyyy sangatttt2

    ReplyDelete
  3. comel. :D


    ada jg buku RAM tuu. tapi tak abes baca lagi. :D

    ReplyDelete
  4. eeee...tomel nyerrr....tomel tomel...hehehe

    ReplyDelete
  5. huhuhu... comel... cewah... ming ming... nama wonderpet tu... huehuehue

    ReplyDelete
  6. kenape comel sgt ni..
    gewam nyeeee....
    heheheheehehehehe~~
    nak boleh x?
    pos kan ye ke rumah oppa

    ReplyDelete
  7. comelnye !! saya pon ada kucing baru..hehe

    ReplyDelete
  8. alahai... tomelnyeee... nak satu blh? hahaa xD

    ReplyDelete
  9. adoi.. banyak lah kucing dia ni.. sy hmmm.. bese2 jer dgn kucing..

    ReplyDelete
  10. Mingming, macam nama korea je, hehe

    ReplyDelete
  11. comeinya...eee, akak, tolong picit pipikan ia. gerammm..hehe

    ReplyDelete
  12. ming2 pinjam si comel ni kjap

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...