Friday, May 4, 2012

Jumaat yang Indah...

hari datang dan berlalu. 
rakan2 seangkatan mula bertebaran.
insyaAllah sebelum bertebaran, kami akan berkumpul pada 7 Mei.
sepatutnya hari ini berpesta di PWTC.
berpesta bersama buku.
tapi, tak semua yang dirancang akan menjadi. :'(
eh! sedih2 pulak aku ni.


ini kucing aku.
nama penuh dekat i/c Jenny
nama manja Bundle.. bukan bundle dekat tepi2 jalan tu ek..
sebutan seperti menyebut nama Mis'bun'..
Bundle yang bermaksud ikatan..
err.. ikatan?
ya..
sebab ekornya pendek.. hihihi
kucing paling manja, paling gediks, paling err.. tak tau nak kata apa.. 
yang penting dia selalu cari pasal dengan aku..

semalam..
memujukkan hati yang gundah gulana.. (ewahh ^_~)
menyertai bulatan gumbira yang osem.. :)
dapat mempelajari ayat yang baru..
surah ali 'imran..
ayat 133 hingga 136..

bersegeralah meminta ampun dari Allah. balasannya adalah ampunan dari Allah dan sorga yang di dalamnya mengalir sungai2. dan itulah sebaik-baik pahala orang2 yang beramal.. 

sambil2 aku memperingati diri sendiri :)

MyLittleNote :: Seha, aku minta maaf.. panjang umur kita jumpa lagi.. ingat pesan aku, tiqah, nisa, dan niza.. jaga diri baik2 ye.. engkau kena berani menempur pelbagai cabaran dan dugaan.. kata nak jadi macam Khaulah Al-Azwar :) yosh gambatte ^_^ kenang daku dalam doamu, lupa daku dalam solatmu.. :)

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

28 comments:

  1. moga2 kita sentiasa menginsafi diri..

    nak g pesta buku gak!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin...

      jom pergi pesta buku sama2.. hehehe

      Delete
  2. zaza geram dgn kucing sbb suka sgt =)

    ReplyDelete
  3. aduhai.. jealous btul tgk header Hani-chan.. >_<
    akak pun xde pluang lg nk gi pwtc, huhu~..

    ReplyDelete
    Replies
    1. header cari dekat google je.. hihi
      semalam saya dah pergi.. ^_^ hehe

      Delete
  4. comelnya kucing ;D
    sama2 lah kita ingat mengingati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel kan.. tapi mengada2.. hihihi

      yup! sama2 kita ingat mengingati.. :D

      Delete
  5. nampak sungguh gebu si bundle.... huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gebu? hahahaha.. sangat lawak.. kihkihkih

      Delete
  6. jenny? bundle?
    jauhh beza kot acene boleh gitu. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. memang jauh beza.. nama macam om puteh gitu.. tiba2 tukar jadi nama jawa pulak.. kihkihkih

      Delete
  7. bertebar..berkumpul?
    ish..tak faham akak dik..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ayat gramatis gitu.. boleh jadi sasterawan ni.. hehe.. tak pe kak, lain entri nanti saya terangkan ^_^

      Delete
  8. mcm kucing cik nur lah rupa dia.. kucing cik nur nama bulat.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab kucing cik nur bulat kan.. hehehe ;)

      Delete
  9. Woaah, bulu kembang! Hehe, jujur, sy pun ada sekor mcm ni! Nama dia Bulat, sbb dia mmg Bulat! Sma dgn sis! Gedik, manja, pling manja dgn ayh sy. Kucing ksyangan ayh, mngkin sbb dia paling lawa. Bila ayh takde, dia ikut je 'perintah' kitorg, haha! Bila ayh balik, hurm! Trus la dia meow2 mintak manja, mngadu domba, hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. macam tulah kalau perangai dah terlalu gediks.. hahaha :D

      Delete
  10. Replies
    1. sebab kucing itu tengah landing2 saya pergi shoot dia.. hahahaha

      Delete
  11. hehe berpesta besame buku ehh . hehe .
    comel betoi kucing tuh .
    nme jenny ? haha
    mengingatkan pd sesorg lah pulok . hihi

    ReplyDelete
  12. Pesta buku tu smp bila? Comel la meow dia geram tgk!

    ReplyDelete
  13. bestla dapat pi pesta buku tu....hehe

    ReplyDelete
  14. waa.. comel nyee kucing tu !

    ReplyDelete
  15. saya tak sempat pun gi pwtc... ruginyer... saya rindu saya punya kucing... namanya endut... tapi endut dah tak ada... huhuhu

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...