Monday, May 7, 2012

TudungPeople...

di hati rasa riang gumbira kerana akhirnya aku berjaya menambahkan bilangan pengunjung PTWC yang sesak macam tin sardin itu.. hihihi, seronok sangat. rasa tak puas. macam nak pergi lagi. tapi kaki dah penat + lenguh.. adeh~ hihihi. orite, sebab pengembaraan aku di PWTC tu sangatlah best. super dupper best. jadi aku terpaksa buat beberapa entri khas untuk jelajah aku ke International Book Fair 2012 ^_^

berbalik pada tajuk. TudungPeople.. mungkin ramai yang dah tahu.. cuma aku sorang je belum tahu.. hahaha. dan siapa belum tahu macam aku ni KLIK SINI atau KLIK SINI.. sebab aku malas nak terangkan.. hehe, 

tapi apa kaitan pesta buku yang aku pergi ni dengan TudungPeople ni?
ehem, macam ni ye.. semalam hari sabtu/5 mei.. kakchik suka sangat masuk dewan yang terletaknya KarangKraf tu.. bahagian pentas kecil ada macam2 aktiviti. di situlah kakchik menempek.. ngeh3.. masa aku syok2 jalan2 dengan kawan.. kakchik call suruh cepat2 pergi dewan tu.. gerr~ sabar jelah.. masuk2 je, kakchik tengah di dandan oleh owner's TudungPeople.. glup! malunya.. kakak siapa leh tu.. hehehe..

lepas siap semua demo cara nak pakai shawl tu.. aktiviti seterusnya, pertandingan mengayakan shawl gaya sendiri.. rupa2nya.. kakchik ikut serta dalam pertandingan itu.. terpaksalah aku merelakan diri jadi model.. haha XD tak patut betul.. kakchik pulak tak tau nak buat gaya apa.. masa pertandingan di jalankan.. aku tak tau kenapa owner's TudungPeople tu asyik senyum2 dekat aku.. (eh! ke aku yang perasan?) maybe aku buat lawak kot.. hehe.. part yang aku rasa terharu bila mana dia suruh gantikan dengan shawl yang labuh bila dia tengok aku pakai tudung labuh.. mula2 tu di bagi 2 shawl yang pendek.. lepas tu di tukar.. serius terharu sebab dia hormat aku pakai tudung labuh.. :')

lepas tu, owner tu bagi komen sikit.. malangnya dia tak berapa berkenan dengan gaya yang kakchik usahakan.. hehe.. by the way, dia kata aku cute =.=' haha.. yang lain dia kata beautiful.. ngee~ (bukan sebab aku nak bongkak bila di puji.. ni sebab aku rasa macam =.=' tak suka bila orang puji aku.. walaupun dengan alasan.. mengkagumi ciptaan Tuhan.. serius)

[Kredit from Here]

[Kredit from Here]

gambar atas ni lah owner's TudungPeople.. aku tertarik dengan shawl yang labuh2 tu ^_^

okey lah.. dah jadi tukang promoter pulak.. hehe. by the way, aku memang dah jatuh hati dengan product ni.. eh! kalau ada yang tertarik nak pakai shawl atau nak beli ni.. jangan keluar rumah tau.. sebab mereka menjalankan business online.. nak tempah sila e-mail.. :) 

MyLittleNote :: aku dan kakchik dapat shawl.. err, pendek lah.. so, aku tak pakai.. bagi kakchik je lah.. tapi dia pulak tak tau pakai.. hehe nasib baik ada aku yang reti gayakan shawl ni.. huhu 

19 comments:

  1. lawa shawl tue...
    model pun subhanallah cantek sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawa kan dia..
      first time face to face dengan dia..
      terpegun sekejap.. :)

      Delete
  2. pertama kali tahu pasal tudung ni... tak reti nak pakai style gitu wuwuwu sadis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. gaya2 macam tu saya memang tak reti..
      tau gaya sendiri je..
      tapi tak apply pada diri sendiri lah..
      perlukan model.. hehehe

      Delete
  3. wahhhh2.. jadi model gitu.. keh2..

    ReplyDelete
  4. shawl labuh2 memang suka!lgpun lebih nampk sopan n cun..ehhee..

    ReplyDelete
  5. suke shawl cmni..tapi tak reti nk pkai kasi die semat..hee

    ReplyDelete
  6. cantiknye shawl die, kak sal suke yg 1st tuu :)

    btw, kak sal pn tgh berjinak-jinak dgn shawl labuh ni tapi lebih prefer tudung labuh/bidang la. hee

    :D

    --

    eh btw, upu dah keluar kan ? dapat mana ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya suka yang second.. hehe
      sama la, sedang berjinak2 dengan shawl yang labuh.. tapi malu nak pakai.. hihi



      err, upu? belum ada rezeki lagi kak.. :)

      Delete
  7. eh eh mmg menarik ponn! tq promote. kalau mcm ni boleh nk bergaya sikit jd muslimah. hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks! XD hehehe.. nak bergaya? biar ikut syarat dan berpada.. kan3?

      Delete
  8. Replies
    1. sebab tu pakcik kena belajar..
      boleh practice dekat bakal makcik jonni.. hihihi

      Delete
  9. suka tgk shawl tudungpeople tuh sbb bidang besar dan labuh.saya tak suka pakai shawl bidang kecik dan pendek :)

    ReplyDelete
  10. Tak pasal2 dapat jadi model da. Hehehe
    shawl nya nmpak cntek la. :)

    ReplyDelete
  11. shawl kat atas sgt lawa la.. dan saiz pun besar..

    suka yg bunga2 tuh ^^

    ReplyDelete
  12. wah cntik la...menutup dada. sy suka :)

    singgah n follow sini

    dr,

    afasz.blogspot.com

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.