Friday, May 18, 2012

UNIC - Sekolahku...

err.. aku nak menyanyi lagu nasyid UNIC ni ke? eh! tak lah. saja je. tiba2 teringat zaman sekolah. semalam aku lepak sama2 dengan member2. member perempuan je. bermalam bersama sambil pillow talk. =) wuhuu~ malu pulak bila nak cerita pasal pillow talk. cerita2 budak2 perempuan gituew. hehehe. suka duka kami kongsi bersama. kenangan zaman sekolah bermain di kotak ingatan. yup! semalam kami luahkan perasaan. luahkan jika ada di antara kami dapat membantu. weee~ so suwet. terharu pulak tiba2 ni. dan di antara kami tiba2 nyanyi lagu nasyid ni pulak.. uhuk uhuk~


sob sob sob.. air mata terus merembes keluar laju2. oh no! malunya. XD
kitaorang sangat3 hargai persahabatan kitaorang. bukan dengan perempuan2 je. dengan budak lelaki pun sama. we are like a big family. melengkapkan apa yang kurang. membantu siapa yang susah. tahun 2011 memang tahun tak boleh dilupakan. SAM Nurul Iman yang sentiasa berada di hati. weewitt~ hahaha! semoga ukhuwah kami tidak terputus dan terus hingga ke sorga.

okeylah. malas nak bebel panjang2. nak taip panjang lagi, tapi melencong tempat lain. layan pesbuk la. belokwalking la. oh! aku buat kerja dalam satu masa. woha! (peringatan, jangan tiru gaya saya. nanti teruk membawa padah. kihkihkih)

sahabat yang baik di dunia akan menjadi musuh bila di akhirat.
 jadi, mulai hari ini. jom kita tegur kawan kita. kita kena berani dan yakin. sebab kita kan sayang kawan kita. ye dak? tomodachi till jannah everyone =D gambatte!! tegur saya bila saya buat salah dan silap ^_^

MyLittleNote :: yeahhh!! esok ada karnival dekat masjid. jom meriahkan masjid. ;)

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

27 comments:

  1. bestnya pillow talk. Terharu la pulak baca, terbayang saya nanti dgn kawan-kawan... sedihnya...

    ReplyDelete
  2. dpt kwn yg sentiasa ada masa kita susah atau senang... itu priceless... huhuhu

    ReplyDelete
  3. bestnya berkumpul geng2 sek kan?akak reunion time ry je..time lain msing2 busy bila dh bsar..huhu

    ReplyDelete
  4. hargailah persahabatan itu may it last forever...

    ReplyDelete
  5. tak cukup yakin untuk menegurrrr :(

    ReplyDelete
  6. untungnya ada kawan2 mcm tuh kan .
    skrng ni susah nk dapt kwn2 yg macam awk dan kawan2 . .
    skrg ramai kwn yg suke mkn kwn

    ReplyDelete
  7. bestnya. pernah buat dulu mcm tu sebelum berpisah sebab dah habis belajar. skrg rindu sgt kat kawan2.

    ReplyDelete
  8. wah2.. buat pillow talk.. memang bestkan dapat lepak.. semoga kekal hingga ke syurga persahabatanya.. :)

    ReplyDelete
  9. best...best...
    hargai lah kawan sebegitu sekarang nie org berkawan bukan betul2 untuk kawan,sebaliknya cari kepentingan

    ReplyDelete
  10. Yup.. zaman persekolahan la yg plg best dlm hidup.. tmbah2 yg duduk hostel.. mmg bnyk knangan manis :)

    ReplyDelete
  11. tak pernah dengar lagu ni.dah lama tak layan lagu UNIC.sekolah dulu jelah selalu.hehehe

    ReplyDelete
  12. lama tak berbantal bercakap...aummmm

    ReplyDelete
  13. lama dah x tgk kumpulan UNIC ni..

    ReplyDelete
  14. ayat yg setat dari line purple tu..wow..baru ku tahu..
    trimas kerana bagitau..insyaAllah pasni saling ingat mengingati...;D

    ReplyDelete
  15. Mmg tak dpt disangkalkan lg zaman sekolah mmg zaman yg penuh dengan memori suka duka.. Dah lama x jumpa mmber2 sek dlu..maklum la masing2 dh ada haluan sdri kan..nk jmpa mmg ssh..wlpn jauh dimata tp dekat dihati ..cewahhh :D

    ReplyDelete
  16. rindu kwn2 msa skolah..skg smua dah ikut jln msing2..

    ReplyDelete
  17. masa sekolah dulu malas nak pegi tapi bila dah xsekolah rindu plak time masa sekolah dulu2..hehe..sy singgah dan follow u nt follow me back ye..

    ReplyDelete
  18. zaman ai sekolah dulu nasyid start pemes ngan group raihan la...rasa ai form 1 kot masa tue....

    ReplyDelete
  19. jagalah betul2...jgn disia siakan persahabatan tu... :)

    ReplyDelete
  20. rindu kat kawan-2 zaman sekolah. dorg mmg terbaek!! :)

    ReplyDelete
  21. smg persahabatan itu berkekalan selama2nya..

    akak alhamdulillah masih hidup di sekeliling shbt.. tp setiap level yg kite tempuhi sahabatnya berbeza.. cume kdg2 jer dpt jumpe shbt lama.. tp bila dh jumpa feel tu x sama seperti dulu..

    ReplyDelete
  22. sahabat itu perlu tak kira susah dan senang.

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...