Tuesday, May 15, 2012

Solidariti...

anda pasti sudah mengetahuinya. benar atau tidak.

oh! aku tiba2 sudah menjadi seperti tukang peniasat. memaksa orang untuk menjawab. hihi
pagi2 aku dah on pesbuk. dan aku hairan. kenapa ramai yang tukar DP kepada gambar doodle yang berwarna coklat? siasat. siasat. dan siasat. rupa2nya.

The Palestinian prisoners on hunger strike need your help, please share this with your friends to spread 

awareness about the biggest 

hunger strike in history..

Bilal Thiab ... 77 Days

Thaer Halahleh ... 77 Days

Hassan Safadi ... 71 Days

Omar Abu Shallal ... 69 Days

Mohammedd Al-Taj ... 61 Days


Mahmoud Sarsak ... 55 Days


Faris Al-Natur ... 48 Days


Ja'far Ezz Al-Din ... 54 Days


Abdallah Al-Barghouthi 33 Days


more than 2000 Prisoner .... 28 Days


Don't let the international media bury their case, all these prisoners are asking for are their basic rights as 

prisoners of war, visitation 

rights, right of education and other rights that are declared by international law. (via Maher Zain)



dan dengan sepantas kilat aku menukar pic DP ku juga.


di sebabkan aku tak nak sama (cehh! aku ni poyo sikit. semua tak nak sama.) maka, aku buat doodle khas untuk Solidariti (perpaduan)

alhamdulillah. tahanan Palestin sudah di bebaskan kerana jutaan solidariti masyarakat seluruh dunia yang menakjubkan terhadap tahanan Palestin, "hunger strike" yang dilancarkan berjaya dan israel telah bersetuju untuk menerima permintaan mereka. :) Allahuakbar!!

MyLittleNote :: sama2 kita sokong untuk membela saudara2 kita di sana. jom! dan hari ini merupakan hari Nakbah. nak tahu apa itu Nakbah TEKAN PUNAT INI

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

16 comments:

  1. jom tukar ramai2.support for palestine

    ReplyDelete
  2. Hiii!!! Farisha datang melawat blog awak. Nak jemput kamu sertai segmen Farisha --> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-follower-diari.html

    ReplyDelete
  3. ramai dah tukar pakai DP mcm ni...alhamdulliah

    ReplyDelete
  4. zaza pun heran mula2 ms buka fb..pastu bru thu..

    ReplyDelete
  5. untunglah wat doodle sndri. hehe.. moh kita bantu palestine!

    ReplyDelete
  6. dah dibebaskan ya? yg ni akak blm tau.

    *sgt membara hati bila baca psl perjuangan rakyat palestin..

    ReplyDelete
  7. disebabkan dah delete fb so tak tahu pasal ni..alhamdulillah..dah dibebaskan eyh..

    ReplyDelete
  8. laa nasib baik baca entry ni patut la tadi akak tgk ramai yg buat gambar profile tu...thanks share!

    ReplyDelete
  9. subahanALLAH.. baru tau...

    ALHAMDULILLAH... ALLAHUAKBAR...

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah... klo kite sume brsatu mesti kite lg kuat :)

    ReplyDelete
  11. same la saya..lukis sendiri jugak..xD
    tapi yg penting niat nak guna tu..:)

    ReplyDelete
  12. skl pun baru taw jgak

    kehairanan btul tgk byk org tukar dp cenggitu

    akhirnya skl ikut jejak mereka

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...