Thursday, July 26, 2012

Susahnya Mau Tidur...

Bismillahirrahmanirrahim.

sejak dua menjak ni tak tau lah kenapa tak boleh tidur. balik kerja pukul 22:45 terus hadap tv. hehe. malam tadi sempat tengok cerita thriller korea. tajuknya 29 February. kakchik kata tak faham. aku kata faham. *sambil tersengeh-sengeh* tulah. orang yang rajin baca novel Ramlee Awang Murshid memang akan faham bila tengok cerita berunsur thriller. (ye ke? memandai je aku ni -.-)

kepala pun sudah mau pening. kekurangan tidur kah? ke terlebih tidur? err.. pagi tadi habis aku kena belasah dengan Hazem-chan. aku yang sedang enak-enak tidur kena 'smack down' dengan dia. alahai anak buah ku sorang ni. kang akcu cubit-cubit nanti.

woot.. woot.. woot (bunyi burung hantu) aku sudah jadi burung hantu. tak pun jadi haiwan-haiwan yang aktif di malam hari. eh! hahaha. abaikan saja. malam aku segar bugar. siang aku mengantuk. dekat tempat kerja pun bosan membuatkan aku mengantuk tahap gaban. 

yang pastinya. rupa aku bukan macam ni kalau tak boleh tidur.
[credit to google]

MyLittleNote :: bulan depan keluargaku akan mula sibuk.. till then. jyaa!

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

19 comments:

  1. saya pun susah tidur awal. hadoi serius sekarang sakit kepala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. urm, tu la.. rasa macam benda ni penyakit je..

      Delete
  2. alahai ciannyee... hahaa
    woot woot woot **balas balik... hee xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh kesian~ kesian sangat.. hehehe

      eh! shar pun nak jadi burung hantu kah? hohoho

      Delete
  3. Haha. Gambar tu comell! :p
    Sila tidur! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup! pic tu memang comel..
      baik cik puan !! saya tidur... :D

      Delete
  4. ololo sian dye taley tdo .. kuat berjaga ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tak tau nak ckap macam mana..
      yang peliknya..
      malam boleh pulak aktivif..
      segar je..
      siang pulak..
      lembik.. hehe

      Delete
  5. tidur kene cukup baru badan rasa fresh gitu. selamat berpuasa hanamiko! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup! that's right.. :D selamat berpuasa juga kak asmara :D

      Delete
  6. comel apa muka mcm tu hehe kenapa dh mula busy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel ye? hahaha.. malu saya kak hanis.. hehe
      kenapa mula busy? sebab.... sebab... adalah.. hehe

      Delete
  7. seksa susah tido ni.
    agaknya dah terlebih tido kat tmpt keja kot..^__^

    akak sejak ramadhan ni sng lena, lps terawih je mmg sgt2 mengantuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang terseksa..
      kat tempat kerja tak tidur pulak..
      takut customer tiba2 datang.. tu yang tahan..

      berkat ramadhan kak.. :)

      Delete
  8. akak, akak...apa kata kalau akak khatam surat cinta daripadaNya kalau tak boleh tido? :)

    ReplyDelete
  9. nguehhh. tu bukan apa tu. hehehe mesti byk pikir sebelum tito? kan kan kan ? haha teka jee ~~

    ReplyDelete
  10. tau xpe...sgt2 paham...arrghh tnsion nyer kalau gini...lebih2 lagi kalau esok perlu bangun awal...+_+

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...