Friday, June 24, 2011

Blogwalking =)

hari ini aku singgah blog Kak Hanis a.k.a Hana Sakura... asal buka blog,, mesti singgah blog dia... nak tahu kenapa??? dia membawa aku berjalan-jalan di jepun...

aku teringin sangat nak pergi jepun... aku tahu semua orang memasang angan2 nak pergi jepun juga... alasan aku untuk pergi jepun sebab aku suka dengan penduduk jepun yang ramah... penempatan yang sistematik....

hurm... macam mana aku boleh tahu ek???

aku selalu tengok kartun jepun.... anime lah.... dengan mengikuti blog Kak Hanis,,, aku dapat belaja berbahasa jepun.... that's why blog aku bernama



hahahaha.... nama tu pun nama pertama yang terlintas difikiran aku semasa membuat e-mail...
lupa pula dengan nama Hanakimi....=)

-created by-
mood : =) senyum sokmo....

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.