Monday, June 6, 2011

Kuat~tapi lembek macam sotong...

dah memang fitrah manusia sebagai seorang perempuan... aku mula2 memang tak percaya yang aku sudah lembik sekarang ni...

cik akak oit... anda tu perempuan... memang lah lemah...

tapi dulu aku kuat... antara anak perempuan yang terkuat dalam family aku... siap boleh tolong bapa buat kerja2 berat... tong gas yang berisi pun aku boleh angkat sorang2... hurm... tu masa kecik2... umur belum matang... hehehe... sekarang aku dah matang ke... jangan perasan... perangai macam budak bawah umur... ada hati nak jadi matang...

matang... aku memang tak suka jadi matang... sebab??? aku tak tahu... yang aku tahu nak main... hehehe....

kak oit... umur dah 17 tahun masih nak main... BALIK... pergi study!!!!

arkh!!! lari... sebelum apa2 yang terjadi... lebih baik aku cabut... hehehe... lari tajuk pulak...

balik kepada tajuk diatas... petang tadi aku tolong bapa angkat kayu... kerja2 orang lelaki... hai, maklumlah... cuma aku sorang je yang ada di rumah... tolong angkat kayu... simple work... lepas tu... angkat tangga pula... tangga ringan tak ape... tangga berat macam 1 tan... angkat cuma 2 orang je... aku dengan bapa... mak oit... berat...

tadi pun... nak turun pergi bilik mandi pun tak ada tangga... maklumlah... rumah aku rumah dua tingkat... ceh... jangan risau sebab aku heroin panjat memanjat macam monyet... hehehe... keluar dari bilik mandi... DUSH!!! adoi... kepala aku terhantuk dekat kayu yang berpalang... ini lah nasib bila jadi orang tinggi... nasib badan... kayu palang tu jadi senget... nasib baik tak jatuh dan terus timpa aku... naya...

-created by-
Hanamiko Sakura
mood : hurm...esok sekolah... tak ada mood pula... lebih baik pergi sekolah... study untuk SPM... daripada duduk rumah... asyik tengok TV dan hadap laptop main internet... huhuhu... that's my work... no body can stop my hobbies... kecuali pakwe aku ALLAH S.W.T

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

0 comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...