Thursday, June 23, 2011

Teacher's Day 2011

hah!! mesti semua orang pelikkan kenapa post title aku macam tu... mestilah pelik sebab hari guru dah lama disambut... sekarang baru aku nak sebut... ceritanya begini....


ada seekor keldai tengah berjalan-jalan menunggu nasib....
cewah... tak ada kaitan dengan cerita aku pun...

alkisah...

sekolah aku busy...
tak tahu lah busy dengan apa... Yup!!! budak2 form 5 busy dengan MIBF 1.... nak tahu ape tu... exam lah... so, ditunda.... ditunda...
23 Jun...
Hari Guru sekolah aku....
hahahaha....
lawak lah.... tapi memang penat.... sebab aku uruskan untuk aktiviti guru....
buat pertandingan memasak.....
pertama kali diadakan....
lepas tu kita orang sambung masak sebab nak habiskan sisa2 bahan.... bukann sisa2 sampah okey... hahahahaha..... masak main campak2.... selesai.... apa lagi.... kami melantak....
Mee Hoon goreng....
2 jenis....
aku punya paling sedap... :)
hah!!! ni dia... masakan dari guruku sayang.... hehehehe... tapi satu je dapat tangkap gambar ni sebab battery camera dah low...hurm...

-created by-
mood : saje je budak2 pengawas tu pasang lagu sedih masa bagi hadiah kat guru2.... huhuhu.....

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.