Thursday, June 2, 2011

Cukup sampai di sini....

cantikan blog aku...memang cantik...penat aku mengubahnya biar nampak cantik,,menarik,, dan lagi ramai follower aku...i hope so...pagi tadi pergi sekolah sebab ada ujian lisan English dan pendidikan al-quran dan al-sunnah....naik motor...ketika itu memang terharu sebab ibu membenarkan aku membawa motor ke sekolah...memang rasa2 terharu sampai nak mengalirkan air mata...dan,,aku jumpa budak2 junior...mereka semua baru habis training memanah...J.E.L.O.U.S... dengan mereka semua...training untuk archery tournament peringkat negeri...betul2 jelous... arkh!!! tournament tu hanya untuk 16 tahun kebawah... dan aku tak dapat menyertainya kerana aku sudah tua... huh!!! lagi pun tournament tu bagi kategori sekolah agama menengah SAHAJA...ish..jelous2....

-created by-
Hanamiko Sakura
mood : jelous gila....(masa aku jumpa budak2 tu kelakuan aku terlalu over sangat ke?... aku rasa menggedik semacam je.... mesti budak2 pelik dengan perangai aku dan tak suka dekat aku... ish menyampah betul...aku anti dengan budak gedik... tapi aku sendiri yang gedik)

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.