Saturday, June 18, 2011

~~Selamat Tinggal Token~~~

kucing aku hari ni mati... kena langgar... kesian dia... walaupun dia tu jahat... degil... tapi dia tetap kucing aku... masa pengebumian dia... aku menangis...

dah lah kepalanya berdarah... kesan darah atas jalan ditutup dengan tanah... aku tak sempat nak minta maaf dengan kucing aku tu... aku selalu pukul dia... sebab dia tu degil sangat... curi ikan lah,,, curi makanan lah,,, tu sebab aku sayang dia...

kawan kakchik cakap:-
kucing dekat rumah ibu dah banyak... sampai orang lain tak boleh hafal... redha je lah...

aku tak tahu... sama ada ayat itu memujuk hati aku yang sedang rapuh ini...

-created by-
mood : didalam kesedihan...

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

2 comments:

  1. sedihnyaaaa..... T_T

    p/s: akak reti sket2 je bahasa jepun ni, leh je nk blaja, ha ah arigatou gozaimasu tu dh betul la tu...wewitt terror2

    ReplyDelete
  2. Kawan saya pun sama macam awak, berhari-hari sedih sebab kucing..

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...