Sunday, June 5, 2011

Today~~

hari ini aku tak tahu nak buat apa... aku ada banyak kerja... tapi malas nak buat... lagi2 dengan kerja kursus akaun... arkh!!!! esok kena hantar lah... tak siap... tak tahu nak buat macam mana??? adoi... pening kepala... kucing2 kat rumah aku buat hal... tak nak keluar... asyik nak duduk dalam rumah je... degil... macam tuannya... hehehe... hari ini aku tulis blog pun saje2 tak ada kerja...

lebih baik cari kerja lah kak oit... hehehe... malas...

ok... I've to go now...
"ilaliqa'"

-created by-
Hanamiko Sakura
mood : blurrrr______________________!!

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

0 comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...