Saturday, June 11, 2011

Semarak Membara menuju SPM.....


entri kali ni aku nak katakan program SEMARAK SPM & PMR.... terbaik.... memang best.... aku dapat masuk kelas kedua... mula2 tu agak tercabar sebab aku dari kelas pertama... kenapa dapat kelas kedua pula.... tak boleh jadi ni.... lagi2 bila cikgu cakap kelas ditentukan mengikut gred.... arkh!!!! tapi ALLAH S.W.T ada rancangan di sebalik hal ini.... kelas yang aku masuk tu betul2 TERBAIK!!!! best gila.... mata pelajaran yang mengantuk pun tak jadi ngantuk.... budak2 nya semuanya happy macam kanak2 ribena.... lagi2 aku dan member yang lagi seorang.... kami betul2 budak hyper active... hahaha..sebab tu dia dapat PELAJAR TERBAIK dalam program tu.... kalau tak... aku pun dapat juga.... tapi bukan rezeki aku....


lain tajuk*************

kerja kursus prinsip akaun aku belum siap lagi.... kunci kira2 aku belum imbang lagi.... imbangan duga terlaras sudah imbang.... kunci kira2 pula buat hal.... geramnya.... arkh!!!!!! nak je gigit2 kertas tu.... uweks...

-created by-
Hanamiko Sakura
mood : bengang....!!!!!

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

0 comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...