Thursday, July 28, 2011

Dum Dam!!!



hah! bunyi apa tu?? bunyi merecun lah.. tapi raya belum lagi?? tren dekat kampung aku. tak kira raya atau belum raya, tapi hari lain tak main lah. maklum, minggu depan nak dah masuk bulan umat Nabi Muhammad S.A.W iaitu bulan ramadhan. bulan Rasulullah nak dah habis(bulan shaban)..sob..sob T__T. belum lagi puasa,, dah ada yang main mercun. tengok lah nanti awal ramadhan, pertengahan ramadhan dan akhir ramadhan. dum dam... dum dam...lagi meriah bila akhir ramadhan.

asal lah aku ni,, bulan puasa belum datang dah cerita... tahun lalu banyak kenangan2 pahit dan manis bagi si hamba ALLAH ni...

p/s : sambung bila masuk bulan ramadhan ^0^


Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

2 comments:

  1. sama2 kita tingkatkan ibadah di bulan mulia...selamat berpuasa...

    wewiitt comelnya favicon...

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...