Tuesday, July 12, 2011

PLKN 2011

perkara utama yang aku nak cakap yang aku tak dapat PLKN.... urm,,, tak ada rezeki... hah!! kalau macam tu senang aku nak masuk U 'kan... hehe... (pujukkan hati ini),, teringin juga nak pergi plkn,, sebab aku nikan suka sukan lasak,, yang extrem gitu...


hurm,, sedihnya...=(

-created by-

mood: bukan rezeki saya,, maybe ada hikmah disebaliknya...
p/s: sukan sekolah akan disambung... buat masa ni ditunda sebab saya tengah melayan perasaan kecewa...

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

2 comments:

  1. sudah tentu ada hikmahnya...perancangan Dia adalah yg terbaik...

    ReplyDelete
  2. x boley main tembak2 la...x per dont give up yer...:))

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...