Monday, July 11, 2011

sukan tahunan sekolah 2011

finally...
sunday, 10 July 2011
stadium kuala selangor


firqah biru a.k.a solehuddin al ayubi(betul tak ni??)-the winner-


firqah merah a.k.a salman al farisi -the second winner-

hah... gempaq 'kan... hehehe,, just guess, aku dari firqah mana???
merah lah... the second one...
syukur alhamdulillah... berkat tahun akhir di sekolah... dari form 1 sampai form 4,, firqah merah tak pernah menang.... asyik digondol oleh firqah hijau a.k.a hamzah asadullah... firqah kuning a.k.a khalid al walid??? tak tahu lah.... lupa...

kami berkumpul di masjid Bukit Kapar,, tanah kelahiranku.... sudah semestinya...XD
then, kami bertolak.... hureyyyyy....
dan kami sampai....
laaaa.... aku ingatkan stadiumnya macam stadium dekat shah alam yang besar gila.... hakks... stadium biasa je.... tapi macam stadium tengok bola.... gempaq,,

acara pertama bermula dengan perbarisan...
firqah merah dah kalang kabut macam lipas kudung nak menjayakan perbarisan kami... tema kami tahun lepas tema kaum china,,, dan maskotnya dragon... tapi tahun ni,, tema kami nun jauh di sana... di negara terbit matahari.... apa lagi kalau bukan Japan.... dan maskot budak kecik.... ULTRAMEN... siap dengan raksasa yang tak berapa seram.... uuwarhhhh.... takut tak...hehe
yang tukang pegang sepanduk... of course lah aku.... (tak ada pengalaman masa tu...wawawaaa) kostum gempaq.... aku pakai pakaian ala2 kimono....(bukanya kimino pun)idea gila aku... gambar tak ada ek...sorry...

perasaan aku masa pakai kimono tu memang gemuruh....gemuruh jiwa, semangat membara,... heish aku ni,, menyanyi pula... yola,, aku ni sudah biasa pakai tudung labuh,,, bajuh labuh,,, aleh2 kena pakai baju yang sendat gitu... tapi tak slim macam orangnya lah... huhuhu...
kontroversi....
cikgu tak berapa setuju pula... siap dapat nasihat lagi... aduh!!! risau aku.... makkkk!!! tolongggg... taktik aku yang agak gila.... pakai baju sukan labuh...(bahagian dalam)... mak oiii,,, pakai baju kimono keluar baju sukan.... wawawaaa.... kalau kakak aku nampak,,, mesti kena sembur.... kakak aku tukan suka kiritik baju pelik2 yang aku pakai.... hehehe....

perbarisan selesai....
hah!! sebelum tu ada persembahan dari PSSGM.... apa tu??? PERSATUAN SENI SILAT GAYONG MALAYSIA... gempaq.... siap yang berlawan lagi tu... pweiitttt....
then, sorakan demi sorakkan dari firqah masing2.... firqah merah... gempaq!!! ada sorakkan bahasa jepun lagi.... budak2 lelaki buat gaya sumo....wowww.... i like...i like...

tiba2....


to be continue....

-created by-

mood : nak buat suspen sikit.... hehehe

No comments:

Post a Comment

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.