Tuesday, December 27, 2011

~Kahwin terpaksa~


sebelum memulakan cerita ana nak senyum dulu...

sebenarnya ana bukan peminat tegar drama melayu... adalah 2 atau 3 drama yang ana minat... tak adalah terlampau minat... just minat gitu2... setia menunggu sehingga episod terakhir... tapi ada satu drama ni yang menghasilkan satu magnet yang menarik ana suruh tengok...
iaitu drama
.
.
.
.
.


ana tak adalah tengok drama ni dari episod pertama... sebab tu tak tahu sangat... tahu pun sikit2 je..^^

apa yang membuatkan ana tertarik dengan drama ni sebab ada satu babak yang rasanya sebijik..(mungkin tak adalah sebijik sangat)...macam video matluthfi...


hahaha... ada tak persamaannya... perkahwian secara paksa...

dan yang membuatkan ana rasa best tentang cerita ini ialah... dua orang adik beradik tiri suka dekat seorang perempuan yang sama... tak tahulah siapa yang dapat...

MyNote: ini hanya pandangan ana je tau ^^ 

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

3 comments:

  1. o adik beradik tiri ke? akak ada tgk gak tp asyik skip je haha lupa hari apa n pukul berapa...itulah tak logik abg n adik tatau gilfren msg2 huhu yelakan nk dijadikan cerita...

    ReplyDelete
  2. Ai lagi la dh berthn x Tgk drama melayu
    Asyik Jdrama,Kdrama or Tdrama jer
    Nangesss....
    Hamboi terselit gak matlutfi ekkk

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...