Thursday, December 15, 2011

Tomodachi Award


  1. Kak Hanis (http://hanasakura-tomodachi.blogspot.com)
  2. Anis Mira Amira Lee (http://anis-rosli.blogspot.com)
  3. Nur_Sakinah (http://sayatahusayabudakbaik.blogspot.com)
  4. Kak Fatin (http://cikten10.blogspot.com)
  5. Kak Ayu (http://ladychenta.blogspot.com)
ana sebenarnya dah lama nak buat award.. award ni ana buat sebelum SPM.. lukisan tu ana yang buat.. tapi khat tu bukan ana yang buat.. rakan sepejuangan yang tolong buatkan.. maaf lah.. tak berapa cantik sangat.. ana main edit aje.. sangat berbesar hati jika nama yang disenaraikan menerima award ini.. semoga persahabatan terus kekal walaupun tak pernah jumpa.. hihi.. tapi ada syarat..

  • ceritakan kenangan anda bersama sahabat anda.. sama ada sedih, ceria, gumbira dan sewaktu dengannya..
  • tag seberapa banyak mungkin award ini kepada sahabat anda.. (tag hanya kepada sahabat perempuan sebab pic award tu hanya gambar perempuan.. maaf ye!)
so simple syaratnya.. ^_^


Sahabat untuk Selamanya-Padi(OST Upin&Ipin)


Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama
Menikmati indahnya dunia



Karena sahabat untuk selamanya

Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita ke hulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita


Mencari sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia


Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia

Teman Setia-Finalis Kamilah Bintang

sesaat mula bersua
mengapa kau senyap saja ia.
mari besrama..
kita terokai mana hidup penuh ceria

jangan lah menyepi dan berlari 
atau sembunyi ,dari mencari teman sejati

semestinya sungguh istimewa 
penuh rasa setia...
tiap masa kita kan bersama..
bercanda,berdansa,ketawa
semestinya sungguh istimewa ..
kejar cita bersama.
tiap masa bersama merasa
terluka,kecewa,gembira,segala-galanya

walau ku jauh terpisah
tak kira mana berada ia.
takan bepisah..
ikatan yang dibina oleh teman setia
biarlah..abadi rasa ini(rasa ini)
sudi berganti kita sedari,kita fahami

semestinya sungguh istimewah ..
penuh rasa setia (setia..)
tiap masa kita kan bersama
bercanda,berdansa,ketawa

semestinya sungguh istimewa(istimewa..)

kejar cita bersama


tiap masa bersama merasa
terluka,kecewa,gembira,segala-galanya

hulurkan lah  tangan   agar bisa di sambut wahai teman
takan dilupa kenagan besama
terluka,kecewa,gembira,selama-lamanya

semestinya sungguh istemewa(istemewa)
penuh rasa setia
tiap masa besama yeah..
bercanda,bedansa,ketawa

semestinya sungguh istemewa(istemewa)
penuh rasa setia(setia..)
tiap masa besama yeah..
bercanda,bedansa,ketawa

tiap masa bersama rasa
terluka,kecewa,gembira,segala-galanya

p/s: hee.. lagu2 di atas khas untuk sahabat2 ana.. maaf ye.. iringan muzik tak ada sebab ana malas nak upload video.. ^_^



Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

4 comments:

  1. wahhh lawanyaaa... terharu ok! arigatou bagi award ni... hugs!

    ReplyDelete
  2. wahhh i pun terharu jugak mcm kak hanis !! :)

    cantik la lukisan tu.. seriusly cantik !! emm biar i imbas balik kenangan lama ea.. nt i buat insyaAllah..

    pape pun i terima award ni dgn hati yg gumbira. hug ketat2 !! :)

    ReplyDelete
  3. lap ayaq mata terharuuuuuuuuuuu
    TQ kawaii gurl
    ai loike it
    nnt akak tempek kat side blog ekkk
    meh hugs ketat2 emuahhhh!

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...