Thursday, December 29, 2011

~Tak Sihat~


hari ni ana menaip entry dalam keadaan tidak sihat... baru je semalam start bersenam pepagi hari yang dingin(ceh ayat!) tiba2 rasa demam ini hari... petang ni kena pergi library sebab nak buat kerja sama member... huwaaaa! tugas ana sebagai setiausaha kelab memanah belum selesai... PENG!! <--- ini tanda ana pingsan... har3 taip pengsan pun tak betul...

ini dugaan ALLAH... harus bersabar... fight-o........ OH! (cam kenal je ayat ni... hahaha... ayat yamaguchi-sensei dalam j-drama gokusen...)

sejak kemalangan itu hari pada bulan febuari... kesihatan ana tak menentu... rasanya bulan ni dah 2X... first masa ana tengah ambik exam... time prinsip perakaunan pulak tu... huwaaaa... masa jawab bahasa arab tinggi pun baru nak baik sikit... lepas exam je balik terus demam satu hari... sampai pakai baju sejuk tebal2 macam nak ikut kakak pergi sweden... HA HA HA... dah lah malam tu bapa paksa ana makan ubat... arkhhhhh! tak suka makan ubat... uweks!

MyNote: okey lah... next entry... nak buat panjang2 takut tak terbaca... lagi pun ana penat hadap laptop lama2... moga2 hari ni jugak ana sihat... pisss... ana akan buat entry tentang kejadian bulan febuari... mesti ada ramai yang ternanti2...

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

1 comment:

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...