Tuesday, February 14, 2012

Allah Selamatkan Kamu


hari ni besday kakak... Happy Birthday kakak... ^^

hari tu, aku tanya kakak nak apa masa besday dia nanti... kakak mintak ferari pulak... hehehe...

MyLittleNote :: kenapalah hari ni aku asyik nak melalut + merepek... 

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

9 comments:

  1. erm,, sure ke befday?? bukan valentine ea? bukan ea?? konpem ea??haha..

    happy bestday,, tok dye tahu hanamiko..

    ReplyDelete
  2. besday aku nnt buat entri jugak yaa.


    LALALALALALLAA

    ReplyDelete
  3. hoho ape lagi, beli lah ferari utk dier :p

    ReplyDelete
  4. slmt hari jadi..

    #tak mampu nak beli ferari wat hadiah..ehhee

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir kepada kakak tu.. :D..

    ucapkan gini.. kak, hepi birthday.. :D.. semoga usia diberkati Allah.. ameeennnn :D

    ReplyDelete
  6. wah..tanjoubi omedetou to ur oneesan ye dear~!! ^_^

    btw, nk pgl awk ape eh? name pjg sgt, hehe.. >_<

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday... nak nyanyi jugak walau dah lepas hehe

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...