Sunday, February 19, 2012

Kimono


kimono pepel... oh! wajah model tu sangat pelik... saje nak buat macam tu... tak de mood nak lukis muka... kih3...

kimono pinkiey.... tolonglah... aku tak suka warna pink... tapi aku tak tau kenapa aku buat kale ni jugak... tak tau saya.... kih3

idea untuk melukis kimono sebab aku baru lepas khatam baca novel Memoirs of a Geisha... buku setebal bege dekat McD... dengan muka surat sebanyak 764 m/s.... oh! aku memang sukakan jepun... semua tentang jepun... sampai sanggup baca buku setebal itu.... pasal kimono... yang satu je aku tau ~ obi ~ yang terikat dekat pinggang tu... hehe

MyLittleNote :: uit... sejuk betul pagi ni... tak tau nak buat apa selain berbloging... salam weekend ^^ tiba2 rindu sangat3 zaman sekolah... bila lah nak sekolah...

8 comments:

  1. pic 1st: design lawa, cume muke model tue cam mnakutkn lak..

    pic 2nd: kawaii~.. err..sy pun xsuke pink gak, hoho.. XD

    Memoirs of A Geisha eh? nk pinjammmmmmmmmmm!!!!! >_<

    ReplyDelete
  2. hohoho...best tau dok jepun.rindunya nak gi jepun balik.hmmm...tapi memang lawa la kimono tu.tapi bukan ke tu orang panggil yukata??hehe

    ps : time kasih sudi follow n singgah blog saya.dah follow balik sini.

    ReplyDelete
  3. akak suka kaler biru eh tetiba lak kan haha

    ReplyDelete
  4. i love combination of purple and light pink !! awesome !! =) btw cantik awk lukis kimono !!

    ReplyDelete
  5. teringin nak ke jepun.tapi tak mmpu..~

    ReplyDelete
  6. pink tak suka,suka merah je^^

    slmt mlm

    ReplyDelete
  7. comel nya kimono pki tudung hihihi cuma first tu takut sikit tgk haha

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.