Tuesday, February 21, 2012

Muslimah Solehah



sungguh sedih dan terharu... rakan2 bulatan gumbira berusaha nak buat usrah dengan cara moden menggunakan skype... malangnya aku langsung tak tau guna dan tak reti nak donlod... video ni salah satu sahabat bulatan gumbira yang hadiahkan... terima kasih :'( < ni sedih sebab terharu tau...

gambar ni aku cedok dekat blog nur sakinah... ^^
kata2 itu amat berkesan dihatiku...


aku tak tau kenapa sejak dua menjak aku rasa macam nak menangis... rasa macam hina diri ini dihadapan Allah... dapat rasakan cahaya keimanan datang dalam diri ini... lagi2 dibantu oleh sahabat2 bulatan gumbira.... err... walaupun aku tak luah atau cerita probelem aku kat mereka... tapi mereka tahu probelem aku....
Ya Allah! terima kasih kerana dikurniakan sahabat2 yang sentiasa mengingatiku terhadapMu...
dan aku bersyukur mengenali sahabat2 lain yang sentiasa memberiku semangat...
terimah kasih Kak Nisa
arigatou Kak Fatin
Kak Hanis
Kak Ayu
dan semua2 lah ^^
semoga kalian menjadi muslimah solehah dan muslim yang soleh
sayang kamu sangat2 ^^

MyLittleNote :: mula2 buka belog  tak boleh sebab belog aku ada virus... uwahhh! nak nanges... tapi akhirnya berjaya alhamdulillah... kalau tidak, tak boleh nak berbelog... btw, maaf sangat2 sebab tak sempat nak terjah menerjah belog kauorang ek... kesuntukan masa... hehehe^^

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

12 comments:

  1. uihhhh nk jd muslimah sejati...tgh try the best~

    ReplyDelete
  2. Pergi dekat google search..taip downdload skype.. Pilih link mna2 pn then downdload..install..create account..sign in..add member melalui email or id diorang..then da boleh join usrah.. =)

    Kl kita tak saling memperingati antra satu sma lain sape lg kan..=).. Sama2 kita berubah spy mnjadi lebih baik..insyaAllah

    ReplyDelete
  3. sesungguhnya beruntunglah orang yang diberikan hidayah dripadaNya =)

    ReplyDelete
  4. amin insyaAllah... saling ingat mengingati sesama kita... hidup mmg penuh liku dan cabaran untuk menguji sejauh mana kesabaran dan keikhlasan kita... sama kita buat yang terbaik...

    ReplyDelete
  5. yeah! nak jd muslimah solehah..yoK! sama2 ye kima :)

    ReplyDelete
  6. tak tau leh jadi tau kan.dah lama tak pakai skype.sejak balik dari nihon,memang tak sentuh langsung dah skype tu.hehehe

    ReplyDelete
  7. terima kasih ats perkongsian..semoga menjdi insan yang berguna didunia dan akhirat nanti..amin3

    ReplyDelete
  8. Manfaatkan teknologi... Indahnya hidup andai bersyariat... =) bagus2 teruskan usaha...

    ReplyDelete
  9. pergh gempak giler bulatan gembire baru versi moden pakai skype jeh,, :D

    ReplyDelete
  10. hurm.. bagus tue.. teruskan usaha wahai hani.. hehe

    \\( ^_^ )//

    ReplyDelete
  11. hehe..kalo Hani-chan dh ade skype, add akak ye.. ^_^

    insyaAllah...moge kite sumer brusaha utk jd muslimah solehah, amin3~..

    eh, name akak ke tue? dou itashimashite, Hani-chan.. >_<

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...