Wednesday, February 8, 2012

Bicara Hati

Statistik dalam kehidupan aku :: Bicara Hati merupakan novel err... pertama ke kedua ek?? tak pasti... novel yang pernah aku baca...

nak tau apa aku buat dengan novel tu??
.
.
.
aku bawak pergi sekolah... manalah aku tau yang novel benda larangan... aku tunjuk dekat kawan2...


waktu tu, tengah exam... membe aku pinjam... yelah,, kertas dah abis jawab... dia sibuk2 nak baca... last2 kena tangkap... kih.. kih.. nasib baik atas nama kawan aku tu... tapi,, buku tu buku milik makcik aku... err... diam je lah...

akhir tahun... mintak... hihi

MyLittleNote :: err... aku asyik lupa je nak tengok cerita bicara hati tu... ada sesiapa yang boleh ingat kan aku??? tolong ingat kan aku..... cerita itu... =P

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

4 comments:

  1. tgk la vanilla coklat ! seriusly sweet !! diorg pasangan suami isteri yg berkahwin di uisa muda atas pilihan keluarga.. mmg kt kolej diorg mcm anjing dgn kucing la.. tp dh lama2 kawin dok serumah.. dh mula la bibit2 cintanya !! so sweet ! try la tgk.. =p

    ReplyDelete
  2. @Cik TeN10
    err... nak jugak tengok drama tu... kalau dah lupa nak tengok drama bicara hati... terus lupa sekali cerita tu.... err.. maknanya lupa nak tengok tv... hehehe...

    masa diaorang gaduh2 tu best a... haha... diaorng da mula bercinta... rasa macam geli geleman lah... err... hehe

    ReplyDelete
  3. hehe..xpe lupa tgk bicara hati kat tv layan je kat utube...hehe..lg 1 cerita ala2 cam 2 gak... aishiteru..hehe..

    ReplyDelete
  4. novel cinteee jarang bcee..hehe.

    novel ramlee awang murshid layan lah. :D

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...