Saturday, February 11, 2012

Mata itu...


zaman kecik2 dulu, suka sangat bercerita... lagi2 kalau buat karangan... mesti korang dapat A kan?? hehe...
buat karangan pasal pokok pisang, basikal, rumah... dan seangkatan dengannya....

tetiba aku nak buat cerita pulak... 

sejak pertembungan yang pertama kali itu, bayangan mata itu kerap bermain diminda....

cuba korang sambung cerita di atas... aku tau yang korang hebat2 dalam bab mereka cerita... jom kita kongsi2.... yosh!

MyLittleNote :: eh! entri ni aku nak beramah mesra dengan kamu ye... ^_^

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

7 comments:

  1. haha,, buat la citer sendiri,,hehe..

    dulu buat karangan aku sebatang pensil je,, sekarang buat karangan,, bagaimane berlakunye transpirasi dalam tumbuhan,, sangat berbeze kan.. :O

    ReplyDelete
  2. alamak , dh lame xmengarang.. kering dh idea.. hehehe :)

    ReplyDelete
  3. feewit kemain lagi ala tengah takde idea la skrg ni hehe..makin lama makin mantap lukisan dia i likeee...

    ReplyDelete
  4. owh..kne smbung eh? hehe..

    "aku tahu bahawa aku perlu mendapatkanmu, tak kira apa pun. Walaupun orang tuaku pasti menentang, tetapi perasaan untuk memilikimu semakin kuat! Owh, arnab yamg comel, aku akan bawa kamu tinggal di rumahku suatu hari nanti.."

    sy mmg xreti BM, hoho.. XD

    ReplyDelete
  5. mataku seperti ku pernah lihat suatu ketika dahulu... Ya, mata yg redup yang sentiasa mengekori aku masa waktu kecilku.. tapi aku lupa siapa gerangannya..

    okay, dah merapu campur ape dah... xmaw la smbung dah.. hee~~

    ReplyDelete
  6. Mata..dari mata turun ke hati.. huahaha... kalau tutup mata tak turun la tapi mati hehe

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...