Sunday, February 12, 2012

B2st is Beast


salam you all...
aku buat entri ni bukan sebab aku minat gila + fanatik sangat dengan k-pop...(sekarang ni.. ada juga sesetengah orang yang minat k-pop ni sanggup bergaduh ~ alahai..)
sekadar minat2 biasa2 jerr...
eh!
merapu ikan kerapu... kih3

salah satu grup k-pop yang aku suka adalah 
B2st a.k.a Beast 




amik kau! banyak aku tempek gambar b2st ni...

oppa yo seob >,< :: aku tak tau kenapa aku suka dia... oppss!!

aku minat b2st bukan sebab diaorang encem + kiut + dan seangkatan dengannya lah...
bagi aku... aku minat b2st sebab suara diaorang sedap bak mee sedap...
eh!
dan lagu diaorang pun sedap...
dencing pun bes... meletop!!
yang aku salut sebab diaorang pandai cakap melayu...
oh! ahli kumpulan k-pop yang lain...
err... tak berapa minat sangat....
dan grup gegel... aku suka 
4minutes...
oh! maaf 4minutes... nama grup anda tak dibesarkan sebab watak utama dalam entri ni adalah b2st... hihihi >,<....
asal dulu pun, aku tak berapa minat k-pop... sebelum k-pop meletup2 kat mesia ni... kezen aku yang beriya2 suruh tengok video k-pop ni... entah mana dia dapat tau pasal k-pop ni... ish2... kalau donlod video k-pop... dia nombor satu...

lagi satu... selalunya orang2 yang minat k-pop ni sanggup habiskan duit dia beribu2... err.. bagi aku... kalau aku minat nak sesuatu... lebih baik cari yang percuma... kih3... sef moni poket... 

ibu cakap... orang2 retis2 k-pop ni macam 'sotong' sebab mereka berwajah cerah + comel + badan pun kurus meliding... (maaf ye kepada sesiapa yang minat retis2 korea ni...)

MyLittleNote :: fuhh! lepas balik dari ceramah bla... bla... bla... pasal kemasukan ke universiti... kih3... nanti stori mori lori naik lori lagi ek... eh! maaf... melalut lagi...

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

7 comments:

  1. minat ikut mood.. bile der ood minat lah... hee~~

    ReplyDelete
  2. knpe org suke k-pop, sbb ensem atau sore atau musik dyer

    feel free to visit speechless009.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. tak berapa nak minat bab benda2 ni..ehhehe tapi kalau cite korea layan gak la.hehehe

    slmt malam^^

    ReplyDelete
  4. hye sakuraaa

    haha,, setakat tgok bole la,, kalau sampai nak hafal lirik lagu,, parah,, parah,,haha..

    ReplyDelete
  5. ai suker CNBLUE
    rockkkkkkkkkkkk
    yong oppa...tetiba jadi oppa plak sedangakan mamat tue muda giler ngan ai ngeee

    ReplyDelete
  6. sy pun suke yoseob!!!!!!!!!!!!! yang yosoeb. suara sedap kottt! dah la kiut. ;p

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...