Tuesday, February 7, 2012

Datang dan Berlalu

hola!
pagi yang dingin sempena menyambut perayaan thaipusam...
aku tak menyambut tau!
haha... untuk orang yang beragama hindu sahaja...

lepas solat subuh aku terus menghadap laptop...
online pesbuk jap...
tujuannya bukan suka2... saja nak mengelakkan aku tertidur balik...
kan tak baik tidur lepas subuh...
mengundang kepapaan...

err... hari mendatang dan berlalu...
tak kerja,
tak pergi sekolah,
jaga Hazem yang busuk!
hahaha....
tolong ibu,
tolong bapa,
menyelinap pergi PPAS,
jalan2 raun kampung,
main futbal dengan sepupu budak lelaki,
novel + novel + novel
lukis komik (entah siap entah tidak)
hehehe...

bila lah nak sekolah ek...
tak sabar nak setedi
dah la... aku ni merungut je...
jom... cuci mata tengok lukisan aku...
.
.
.
.
.




Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

3 comments:

  1. hikhik tunggu result spm ker???
    wah main futsal tu besh la

    ReplyDelete
  2. taipusam ke hari ni tatau pun hehe... terror nya dia lukis... tak nak wat anime sendiri ke?

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...