Wednesday, February 8, 2012

Photoshop

er..

ajarkan saya guna photoshop...

er..

saya tak tau guna...


 MyLittleNote:: kalau dah pandai boleh buat doodle banyak2... buat anime ke... tercapai juga impian aku nak buat anime... ^_^

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

5 comments:

  1. akak aritu belajar sdri smbil tgk tutorial kt youtube.. try la search kt youtube.. nk ajar akak pn xterer pn.. satg buat ajaran sesat pulak.. huhu :)

    ReplyDelete
  2. Yang, guna Photoscape lagi senang ;) Kita dulu memula nak belajar gak pakai PSE, tapi bila dah guna Photoscape, terus tinggal PSE :P

    ReplyDelete
  3. akak pun nak belajar guna jugak mesti best kalau terror photoshop kan tapi takde org nak ajar wuwuwu...

    ReplyDelete
  4. haaa..belajar2..dah teror jangan kedekut ilmu pulak eh..hoho

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...