Tuesday, March 6, 2012

Berjiwa Lelaki Berhati Wanita




sekarang rambut pendek menjadi tren fesyen remaja sekarang...(eh! betul ke tren remaja zaman sekarang... main hentam kromo je aku ni..)  tapi ada juga yang cakap... perempuan tak boleh berambut pendek kerana ia menyerupai lelaki... err... 

zaman sekarang yang banyak berlaku isu2 macam ni...
lelaki jadi lelaki, perempuan jadi perempuan...
err... eh! salah lah... ampun tuanku...
lelaki jadi perempuan dan perempuan jadi lelaki...
hehehe

tapi kan,, aku nak minta pendapat korang... macam mana pula dengan perempuan yang menyerupai lelaki tapi hati kewanitaan... jiwa lelaki tapi hati perempuan... 

macam...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


gambar contoh~

pernah tengok cerita Wild Romance ???
perempuan ni... walaupun luaran nampak lelaki,, perangai kasar macam lelaki tapi hati tulus macam perempuan... sifat dia pun macam perempuan... siap jatuh cinta lagi < dekat lelaki okey...

contoh lain... macam cerita Coffee Prince
pernah tengok kan *senyum sambil angkat kening sebelah ala ala ziana zain*

 emmm.... siapa boleh jelaskan... boleh kita share2 dekat orang lain ^^

MyLittleNote :: pertama kali tengok k-drama secret garden... fuhhh! heroin dia... buat aksi stunt macam angelina jolie... saya suka saya suka..*ton suara mei mei*

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

14 comments:

  1. luaran x mengambarkan dalaman..hee..anyway cite wild romance 2 mmg best..hehe

    ReplyDelete
  2. tak pernah tgk pun citer tu huhuhu skrg ni mcm2 fsyen kan...fenin...

    ReplyDelete
  3. tp seelok nya xyah laa kot sampai care pemakaian menyerupai lelaki.. hehe :)

    ReplyDelete
  4. dah khatam pon cite secret garden.hehehe..tak kisah sangat pon luaran janji dalaman tip top. :)

    ReplyDelete
  5. tapi.. tapi tu filem.... :'(

    sepanjang ku jage kedai dalam mydin,, dah jumpe laki jalan ngan laki pegang pegang tangan.. pempuan tudung ngan pempuan yang macam laki jalan pegang pegang tangan juga,, isk isk isk..

    ReplyDelete
  6. rambut pendek mcm tu pun shomel! hihi.

    ReplyDelete
  7. Memang macam-macam sekarang ni....

    ReplyDelete
  8. rajin ye tengok cite2 ni..

    #mungkin perangai je mcm lelaki tapi sifat kewanitaan tu masih menebal.. jadi tak elok niai orang dari luar..

    slmt mlm..

    ReplyDelete
  9. bez cte wild romance tu? xpnah tengok lagi..nanti nak tengok la..hehe
    neway,bagi adiela,biarpon rupa luaran mcm lelaki,tp tetap hati perempuan.. :)

    ReplyDelete
  10. sy tag awk tuk segment..hehe

    http://wwwmycottoncandy.blogspot.com/2012/03/segmendoodlify-me-by-nanabyte.html

    ReplyDelete
  11. lg satu tag..hehe

    http://wwwmycottoncandy.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

    ReplyDelete
  12. bagi akak la kan..
    kalau dilahirkan sbg perempuan maksudnye secara outomatik dalaman (hati) dan luaran (penampilan), akhlak perlu seperti perempuan. Sebab perempuan dan lelaki diciptakan berbeza antara satu sama lain. tetapi terdapat jugak yang mempunyai mslh dr segi genetik seperti memiliki penambahan kromosom Y dalam kromosom genetiknya. Tp dari segi kecacatan genetik tu boleh diuji melalui kaedah perubatan. tp kebarangkaliannya adalah sikit, mungkin dalam 0.0001.

    ReplyDelete
  13. betul2..luaran tak menggambarkan dalaman.. :)

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...