Monday, March 26, 2012

Terjah Putrajaya…

Sungguh teruja dan betul2 teruja sebab akhirnya dapat juga pergi putrajaya… impian jadi kenyataan… memang countrywomen betul aku ni kan… XP tambah kenyataan… aku akhirnya dapat tengok PICC depan mata… (teringat ketika PABM diadakan disitu… aku kan peminat PABM no.1 =P) bangunan lawa2… warna-warni… meriah bak funfair dekat belakang rumah… (ceh! tipu je… mana ada funfair dekat belakang rumah... hehehe)

Mula2 tengok belon udara panas… perasaan aku… em,, tak best sebab tak dapat naik… hehehe















serius... gambar tak cantik... hanya tangkap melalui phone sakai...*ngeh3*
tarikh kejadian :: 17 March 2012...

MyLlittleNote :: masih belum puas menikmati keindahan putrajaya… kalau aku duduk rumah sendiri/sewa tak apa… balik rumah tak ada orang bising… boleh lepak sampai pagi… tapi.. tak boleh lah… balik rumah ada orang bising… *dolan dolan sampek tengah wengi… (tak tau translate sendiri… kah kah… kejam sungguh aku ni…)

*jalan2 sampai tengah malam…

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

7 comments:

  1. bestnyaaa suka kat tempat ada tasik2 mcm tu... suka jugak belon udara, unik betul belon udara dlm gambar last tu!

    ReplyDelete
  2. lor,gi jugak rupanya.tapi saya gi hari ahad.hehehe..kalau tak,leh la jumpa.ramai giler orang kan.

    ReplyDelete
  3. alaa...tahun ni x dpt tgk hot ballon..ruginyer

    ReplyDelete
  4. hoho... cantik ape pic tu...nice =)

    ReplyDelete
  5. pernah pergi dulu, tapi x sempat naik. wuuuu~ :(

    ReplyDelete
  6. best nyeeee . smpy hati tak ajakkk =((

    ReplyDelete
  7. penat sungguh masa tu... fuhh! (seperti melepaskan lelah)

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...