Tuesday, March 27, 2012

Perasaan Bersalah...

Ya Allah! aku rasa betul2 rasa bersalah... sungguh2 bersalah... glup! apa yang harus aku buat?? sungguh tebal rasa bersalah aku dekat hamba Allah ni... Ya Allah! ampunkan dosaku... tak patut aku cakap dia macam tu... main tuduh bukan2... tanpa usul periksa... aku tak tau lah apa dia rasa... sama ada rasa down... atau rasa ego dia tinggi tiba2... atau rasa...... err... entah lah... yang penting aku dah lukakan hati dia... ada ke patut aku cakap...

orang yang meluahkan perasaan sedih dekat belok atau pesbuk ibarat mempersoalkan kejadian Tuhan terhadap dirinya... mungkin boleh menjadikan seseorang mudah putus asa dengan ketentuan Tuhan...

Ya Allah! lepas tu aku memandai nak nasihatkan dia... aku ni bukan baik sangat... tapi terselit dalam hati aku yang aku ini terbaik... boleh membimbing orang yang kesusahan... astazfirullah al-azim... Ya Allah! ampuni dosaku... kadang2 aku rasa macam nak hentak2 kepada aku dekat dinding... tapi iman aku melebihi nafsu waktu itu... alhamdulillah~ 

aku dah minta maaf dah dekat dia... tak tau lah dia maafkan ke tak... dah lah dia tu tengah frust putus cinta... ish aku ni... maybe aku rasa belum cukup bersedia untuk membantu orang... 

MyLittleNote :: kalau aku buat macam ni lagi... tolong lempang aku hokey... aku dah bagi keizinan ni...

Sakura menempek di entri ini:

:: Copyright Hanamiko Sakura ::

7 comments:

  1. haih... sudah2 le tu.. insyaALLAH bf u tu ok2 sahaja khen ?? hikhik..

    ReplyDelete
  2. beselah tu.. kdg2 salah ckp kan.. smelah kiter..

    xsmapi hati lah nak lempang cmtu... hohoho

    ReplyDelete
  3. tgk dari sudut ni
    maybe ngan dia buat luahan kat situ dia rasa lega sini....but for me if presonal sgt biaralah rahsia...x elok org lain tahu apa prob kiter

    ReplyDelete
  4. tgk dari sudut ni
    maybe ngan dia buat luahan kat situ dia rasa lega sini....but for me if presonal sgt biaralah rahsia...x elok org lain tahu apa prob kiter

    ReplyDelete
  5. meh meh sini aku lempang...kehkehkeheh XD

    ReplyDelete
  6. peluang melempang orang! meh sini... keh keh keh

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...