Wednesday, March 28, 2012

Jom Berbahasa Jepun...

pemilik buku ini adalah abang kepada Nur Sakinah
disebabkan aku peminat jepun nombor satu... (ceh! peminat nombor satu...) maka aku beriya2 nak pinjam buku jepun dari Nur Sakinah... domo arigato gozaimasu :) serius, buku ni tak ada makna... ada pun just sikit2 je... terbeliak mata aku sebab satu haram pun aku tak berapa nak paham... hohoho~ tak apa... kamus jepun kat library kan ada :) *senyum teruja*

so, sekarang ni aku sedang berusaha nak mempelajari bahasa jepun... kadang2 rasa lawak juga sebab aku cakap jepun dengan member... nak tau apa dia orang cakap...

entah bahasa apa entah...

tak pun...

apa2 jelah...

hehe... so, jika aku nak pergi jepun (suatu hari nanti...) aku kena mula dari sekarang ^_^ bertuah betul aku dapat berkenalan dengan blogger Kak HanisKak AyuKak Fatin... mereka sekarang ni duduk jepun tau ^_^ (kalau yang dah tau lah... mereka ni kan antara blogger famos amos ^_^)

MyLittleNote :: sedang berusaha untuk apply maktab... tension seh... asal bukak je error... tak bagi aku jadi cikgu lah tu =P

10 comments:

  1. seronok nyee kalu dpt blajar kt oversea kan.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. blogger famos amos apa bendanyer dek non oii...level 1-10 ai baru kat level 3 taw....

    nak belajaq nihongo learn from drama ...akak belajar guna buku budak umur 4 tahun beli kat daiso satu ¥100 jer...siler la percaya....larik tutup muka hahahaha

    ReplyDelete
  3. nampak kejepunan nya tuh dengan full with sakura kat blog ni.. hehehehee... teringin jugak nak jejak kaki ke jepun. huhu

    ReplyDelete
  4. haih ?? ye ke minat Jepun ?? ke Korea ?? heheh dah2 jangan nak putus asa.. g isi balik borang maktab tu..

    ReplyDelete
  5. hohoho...all the best. daripada buku,rasanya lagi elok belajar thru drama.teringat awal2 belajar nihonggo masa persediaan dulu.macam budak tadika lak rasa.hahaha

    ReplyDelete
  6. ajar lisa satu bahasa jepun? hehehe :D

    ReplyDelete
  7. dulu pernah minat nak belajar bahasa jepun..tp skrg ke laut je la minat tuh...hehe

    ReplyDelete
  8. lady ade buku bhs jepun.. :D..

    tuk tiga semester..

    tp lady awl2 duluje ingt.. bl nk lm tgl.. hancus.. lgsg x ingt..

    ReplyDelete
  9. selmat berusha lah ye..blajor rajin2 bior smpai jepun,..hehe

    ReplyDelete
  10. ohaiyo gozaimasu ^_^ khen dah cakap jepun ;P

    ReplyDelete

berbudi, berbahasa, kemana pergi ingat sentiasa,
biar pun cantik, paras dan rupa,
akhlak mulia yang lebih utama,
budi bahasa dipelihara,
sopan santun dijaga.